18-19:e

Innan jag drar till stallet måste jag bara säga att jag lever. Igår var jag först med Maria, David och Marcus. Vi lagade mat och sen var jag och Maria med hennes kompisar. Vi spelade anden i glaset och det var sjukt läskigt! Jag var inte rädd precis.. eller jo, när Jenkas pappa knackade på fönstret när vi var mitt uppe i spelet. Då höll jag seriöst på att skita på mig. Och stackars Maria då, jag slängde mig över henne! Hahaha! Iallafall, jag kan skriva mer om det senare. Vi fick kontakt iallafall, jag lovar!

Inatt sov jag över hos mina kära kusiner och nyss kom jag hem från Valbo med Maria. Nu ska jag iväg till stallet också. Och sen så ska jag ut och springa efter det. Försöka iallafall, men det kommer bli mörkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0