idag

Idag har jag gått en långpromenad med min hund Ludde och Frida. Ungefär två timmar. Vi gick i hemlingby och där i backen var det cykeltävlingar. Så då vi stannade och kollade på. Det var helt okej, det är ju mycket roligare att kolla när det är folk man känner som är med. Och det var det. Så det var kul! Sen gick vi hem och såklart så träffade vi på en orm. Varför ska det hända oss hela tiden? Jag och Frida är lika ormrädda.. Fast det gick bra idag. Vi hade varandra. Haha! Och hunden.

Imorgon blir det 95 års kalas i Hedesunda. Min farmors pappa, alltså min gammel morfar, fyller 95 hela år! Grattis Axel! Han är jättecool.




Kommentarer
Postat av: emelie

jaha, för mig funkar det jättebra :P är det suddigt eller laggar det? :o

2010-09-04 @ 18:13:52
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: okej vad roligt :D^^ är du medryttare på henne nu också? :)

2010-09-04 @ 20:58:49
URL: http://broddnyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0