jag kom på det!

Hela dagen har jag gått och funderat på en grej. Vad den 19:e betyder.. Och nu kom jag på det!! Idag fyller min blogg 2 hela år!

Här är mitt första inlägg - Jag har verkligen förbättrat mitt skrivande eller vad säger vi? Hahha, asså det här inlägget är ju pinsamt!


Hej hopp!
Första inlägget..;)
Har haft en annan blogg förut som jag har glömt lösenordet på och då kommer jag inte in på den.. =/     ''/      :/
Det var ngt knäppt..Men nu har jag en ny iaf! :D

På min blogg kommer jag att skriva om mig själv, vänner och allt annat roligt..Tyyp life of sofia ;) <3

Bloggen är lite ful nu, eftersom jag startade den i går så då har jag inte så fin design/stilmapp eller vad man säger..Men den kommer bli lika fin som mina kusiners bloggar..   :P
                    
Natalie, http://www.timmelim.blogg.se<333
Maria, http://www.maeriksson.blogg.se<333

Lillebror och jag har sovit över hemma hos kusinerna i natt..
Jag och Natalie sov i Anna-Karins och Lennarts säng och vovvarna vid kudden och benen..
Alexander och Jesper sov i Jespers rum , madrass och säng tror jag.. x'D
Kristoffer var inte hemma så då fick Anna-Karin och Lennart sova där nere i hans säng...i källaren.. ;)

Jag, Natalie och Anna-Karin var på bio i fredags(igår).. Vi tittade på Patrik 1,5 och den var jätte ROLIG !! Om du inte har sett den än så måste du göra det..

Jag och Natalie var på GBK och provade på spårsökning med vovvarna Ludde och Rasmus... Jag kan berätta vad vi gjorde och så sen..        I nästa inlägg..x'D

Ska gå och titta på en film och ha lite mys med familjen..

Hejs, ha det bra! <33

Kommentera gärna inlägget och kom ihåg att gå in på mina kusiners underbara bloggar !! <33


Kommentarer
Postat av: emelie

för att vi är bäst såklart, hoho :D:D haha närå (a)

snart fyller min blogg också år... tror jag :D

2010-09-19 @ 23:29:03
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Tim

grattis bloggen! blire bloggparty nu?

:)

2010-09-20 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0