lovesick

Jag är glad. Du gör mig glad. Tack och hej nu ska jag sova. Nej jag skojade bara. Jag ska fixa lite grejer innan. Ta fram kläder till idrotten imorgon tillexempel, där jag tror vi ska göra konditions test. Oh my! Rädda mig. Fast det är kul och eftersom jag alltid blir speedad på gympan(ni i min förra klass vet, hihi) så kommer det gå bra. Jag kommer bara dö sen när jag har sprungit klart dem där jäkla kilometerna..! haha, nej nu överdriver jag. Lite. Oj jag är speedad redan nu. Gud vilket konstigt inlägg. Här kommer en random bild:


Han-är-snygg


Kommentarer
Postat av: Moa

jag lovar dig, man ligger på marken död efter!!! :s

2010-09-17 @ 08:34:05
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0