måste verkligen sluta säga fett..

No matter que mi mama says. Yo going tu sluta med the espanol. Det är fett tråkigt! På onsdags eftermiddagar har jag spanska i tre timmar. Och det är verkligen inte kul! För det första är vi typ 8 pers och för det andra så är det ganska svårt. Fast vad vet jag? Jag har bara varit där två gånger, men läxförhöret idag var hur svårt som helst! Jag hade fett mycket fel. Ohja, jag gillar att säga fett. Jag vet att det är jättebra att ha dem här poängen när man ska plugga vidare. Men jag kommer seriöst dö om det fortsätter såhär. Imorgon måste jag prata med min mentor..

Jag hade tänkt springa en sväng idag,, men hoppsan svejsan det är nu kolsvart ute! Det får väl bli imorgon då.. Eller någon annan dag, hihi. Idag har jag inte gjort ett skit efter skolan. Det här var min ända lediga stalldag och jag njöt verkligen.

Så här spänner man en sadelgjord för er som är intresserade. Ingen? Nähe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0