onsdag

Jag gick inte flera kilomter i spåret som jag skrev att jag skulle göra tidigare.. Utan jag gick hem till min kusin istället. Mycket trevligare tycker jag. Vi snackade massa skit och käkade Peters pannkakor som hade liite för mycket ägg i.. Men det var gott.

Åh! Jag är väldigt sugen på Sandras och Felicias American Cookies just nu, dem hade kakor som projekt igår i skolan. Jag fick receptet, men tror vi att jag kommer göra dem någon gång? Svar nej, jag är för lat.. Mamma?

Nu är det idol snart, sen är det Berg flyttar in och sen är det Välkommen åter. Väkommen åter är så jävla roligt! Jag har sett förra veckans program flera gånger och jag dör seriöst varje gång. Tanten i informationen är väligt lik min faster Eva måste jag erkänna, hahahahahahah!

Här har vi en länk till ett inlägg som jag skrev förra veckan efter jag hade sett Välkommen åter.. Hihih, så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0