rysningar i hela kroppen

Fan också. Inte nu igen! Jag hatar det här. Lämna mig ifred, tack.

Nästa vecka är det tävling på min ridskola. Det är bara ridskoleelever(som jag då) som får vara med och delta. Om jag har förstått det här rätt är det tre saker som är med i tävlingen. 1: Banhoppning 2: Dressyrtävling 3: Skriftligt prov.. Och jag funderar på att vara med!

Hihih. Vi får se om jag överlever min och Luddes första agilitytävling i helgen först. Hehe.

Om jag ska tävla vill jag vara med ridskolehästen Julia. Jag har hopptränat det här stoet ett tag nu så jag tror vi är redo. Om man vinner det här(alltså uttagningen på min ridskola) så ska man vidare till strömsholm för att tävla på deras hästar. Om man vinner i strömsholm kommer man få två femåriga hästar till sin ridklubb. En ponny och en storhäst. Så det här är ganska stort eller hur?


Kommentarer
Postat av: Tim

självklart ska du vara med! hur ska högbo annars få de där hästarna!?

kram n

2010-09-28 @ 07:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0