söndag

Jag är nu hemma från en snabbis i köpis med mamma. Jag fick med mig ett par svarta byxor med dragkejda där bak(hur snygga som helst) och en stor stickad tröja. Fy fan vad jag är hungrig! Jag tror mamma håller på med maten nu iallafall. TACOS! Jag har bara ätit gott den här helgen. I fredags donken(hehe), igår Kina och idag Tacos! Mmmummma. Jag ska kanske ner och hjälpa henne kom jag på.. Ikväll ska jag iallafall kolla på olika tv serier på http://www.cucirca.com/. Jag ska nog kolla på några avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl. Mys rättare sagt.

Om precis en vecka ska jag tävla med min hund för första gången i agility. Gissa om jag är nervös! Tur att det är på hemmaplan iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0