15:e

Kom nyss hem från en joggingtur. Det vart bara några kilometer, kanske 4.. Men det är ju bättre än ingenting! Skönt var det iallafall. Idag då, idag åkte jag runt 12 till stallet för att utfodra hästarna. Jag red också ut Cassie(Casiopeja som är hennes riktiga namn) i skogen. Jag ska försöka fixa så jag kan rida på en bana nästa vecka. Måste bara våga kontakta ägaren till banan först, haha nej jag skoja. Klart jag vågar det... Haha! Skitsamma. Sen tog jag bussen till stan och träffade Linn en stund.



Hahaha, det var så kul när vi tog den här bilden! Min, Emelies och Moas gamla gympalärare cyklade förbi.. Fy fan, det var pinsamt! Han trodde väl att vi, dem snälla söta tjejerna hade tagit något. Men nej, vi är sådär! hahahahahahaha, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahha japp THAT'S US! *****<3<3<3

2010-09-15 @ 21:09:20
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0