jag.. barnvakt?

Asså jag är nog världsbäst på att skämma ut mig själv asså! Att jag orkar! Ska vi ta ett exempel?

Mr pee: Jahapp, vilken skola går ni på då?
Jag och Moa: John Bauer
Mr pee: Och program?
Moa: Hälsa och idrott
Jag: John Bauer...

Hahahahahahhahahahaha, där sitter jag. Inne på donken en kväll och försöker vara normal, lite mindre knäpp än vad jag brukar. Och så säger jag att jag går på JB på JB. Haha, och sen så kan man inte heller sluta skratta. Oh fy! Det var kul.

Nu kommer jag inte på fler pinsamma händelser, eller jo. Det händer ju varje dag. Haha, gud jag är på skratthumör. Jag önskade mina vänner med samma dåliga humor var här. Jag önskar dem gick i min klass. Eller att jag fortfarande gick i nian tillsammans med dem <3 jaaaaag saknar er så in i världen!

Imorgon ska jag vara barnvakt åt Elsa, 4 år. Jag tror det kommer vara ganska tufft faktiskt. Eller nja, kanske inte. Det återstår att se om jag säger så..

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA, det va jätte kul! Jag saknar er så himla mycke! Tänker på er minst 175 miljoner gånger om dagen, hur kan jag ha fått så underbara vänner?! Inget får skilja oss åt, inget! älskar er till tusen <3

2010-09-18 @ 20:23:29
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0