frågor

Hey ho! Jag sitter med min lillebrors laptop i knät.. Och hjälp vad den är stor jämfört med min skoldator! Hehe, lyx.

Nu kommer lite frågor. Och ja, jag hatar också att texten är i mitten.. Jag har försökt att få bort det men det går inte.. Jag blir galen!
1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? välvårdad med brunt hår, thi. 
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej.
3. Hur mycket pengar har du på din mobil? : Ingen aning. Jag har verkligen ingen koll på det, det jag vet är att jag har 3000 gratis sms i månaden, resten sköter mina föräldrar.
4. Hur lång är du?: 164!
5.
Hur mycket väger du?: Vet inte exakta, men runt 55 skulle jag tro.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen : "Ja fett skönt:)"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? : Sms helt klart! Men att prata i flera timmar gillar jag också..
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? : Inget. Dem är sambos.
9. När såg du senast din mamma? : Nyss, kvart sen kanske.
10. Icke godkänt i något ämne? : Nej verkligen inte!
11. Mvg i något? : Ja
12. När vaknade du idag? : 7.05 för att vara exakt.
13. Hur många hål i öronen har du? Tre.
14. Har du någon piercing? : Nej.

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? : Hm. Jag är då 26 år.. I någon lägenhet tillsammans med en italiensk pööjk. Jag skoja, italienare må vara snygga men kanske inte dem smartaste..
16. Hur stor är din säng? : 120
17. Har du någon tatuering? : Nej.
18. Gillar du någon just nu? : Jag gillar otroligt många, ja..
19. Var har du bott/bor? : Sätra, Bomhus, Brynäs och Järvsta. 
20. Tycker du om kinamat? : Jag gjorde det idag, hihi. SVAR JA! älskar det
21. Tycker du om kaffe? : Nej fyfan! Jag har provat med en massa socker och mjölk i, men uuuh. Kaffe är äckligt.
22. Vad dricker du helst till frukost? : Oboy! :D
23. Kan du spela poker? : Ja. och ja, jag är grym.
24. Röka eller snusa? : Inget.
25. Vill du ha barn? : Ja.
26. Kan du några andra språk än svenska?: Flytande engelska och lite spanska. Kan säga några meningar på Italienska också.
27. Har du någonsin åkt ambulans? : Nej. Men jag skulle vilja, hehe. Ända sen jag var barn har jag velat gjort det. Jag vill, men jag hoppas på att jag inte behöver göra det.

28. Har du provat droger? : Nej.
29. Vad spenderar du helst pengar på? : Shopping och nöjen.
30. Har du pojkvän/flickvän? : Nej men jag har en hund. Hahahaha, förlåt jag är såå trött.
31. Kan du rulla med tungan? : Jajamen.
32. Vem vet allt om dig? :
Maria Eriksson, tack för att du finns!
33. Har du provat droger? : Nej.
34. Röka eller snusa? : Nej!

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? : Rött? Hm nej tyvärr jag ser inget rött alls här.
36. Röka eller snusa? : Men vafan, den här frågan har ju redan varit ;o
37. Har du pojkvän/flickvän? : Nej.
38. Vad är ditt mobil nummer? : Hemlis.
39. Har du några syskon? : Jag har en dryg p12 till bror. Men jag älskar honom ändå!
40.
Vilken är den senaste filmen du sett? Lille fot tror jag den hette. Disney film.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, 23. Kan du spela poker? : Ja. och ja, jag är grym.

du fuskar ju bara hihi :D

2010-09-25 @ 21:46:51
URL: http://eeperssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0