Elin är sämst

Sitter i skolan nu. Vi har precis haft fotboll på idrotten. På uppvärmingen pratade jag och Zacke om hur gott det skulle ha varit med pizza till frukost. Eller ja, han tyckte det. Jag sa att man lära ju ha en ordentlig frukost för att klara sig, men det instämde han verkligen inte på. Haha, jag dog lite då. Men inte lika mycket som då när han sprang ikapp mig och Elin när vi cyklade påväg till idrotten med sin speciella springstil. Jag höll på att ramla av cykeln för att vi garva så mycket. Haha jävlar alltså, vilken kille!

Anyway. Idag efter skolan ska jag bila ner med pappa till Uppsala. Vi ska in på Lelles och kolla på lite crossutrustning till oss båda. Jag behöver dels nya byxor och stövlar. Men ja, vi får väl se vad vi hittar.

Jag hatar när det här händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0