Smidigt Sofia, smidigt.

Igår råkade jag köra omkull och slog míg ganska rejält. Åkte in i ett träd rättare sagt. Hehe. Fick ont i hela kroppen men nu har jag bara smärta i högra knät, tur det! Och nacken, men det är nog för att jag har legat konstigt. Har inte sovit så många timmar inatt heller, p.ga. smärtan, så jag är på pisshumör! Haha fast ändå inte, jag kan inte sluta skratta för mig själv. Hur jävla klumpigt är det inte att åka in i ett träd med hojen? Hahah, jävla puckofia. Idag har jag antingen legat i min säng eller ute på balkongen. Jag orkar inte göra så mycket mer än det för det gör fruktansvärt ont. Men det går väl över snart. Just nu orkar jag bara inte gå, iallafall inte upp och ner för trappan. Hehe. Tjillevipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0