ONSDAG

Idag fick jag äntligen träffa min älskling Moa G! Jag hade inte sett henne på aslänge så det var bara trevligt! Jag fick även ett påskägg av henne vilket jag sitter och smaskar på just nu. Mums. Hon fick tyvärr inget av mig så det betyder alltså att hon kommer få ett dubbelt så stort nästa år! När hon skulle vidare på träning åkte jag hem till fina Linn. Har inte heller sett henne på väldigt väldigt länge så det var väldigt kul att ses! Vi åkte ner till stan och gick en sväng, en fika hann vi också med. Nu är jag iallafall hemma, har precis varit ute och meckat med crossen. Okej, nu ljuger jag. Pappa fixade och jag kollade på! Men jag är väldigt bra på att kolla på om jag får säga det själv.. Jag kör och han fixar, bra team tycker jag.
 
Imorgon drar jag till stugan med min familj och släkt i några dagar. Så därför kommer det inte bli så mycket mer uppdaterat här på bloggen. Inte ens från min mobil för jag har ingen teckning där. Haha, jag dör. Hur sjuttsingen kommer jag klara mig?? Hjälp.

Skitsamma. Om jag inte skriver här imorgon så hälsar jag glad påsk nu istället. Glad påsk.


Kommentarer
Postat av: Moa

Hur ska jag klara av att inte prata med dig????? du måste hitta teckning!!!

2011-04-20 @ 20:55:19
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0