You left me in the dark, No dawn, No day, I'm always in this twilight

Nu är jag hemma från kvällens festligheter med Moa. Hade det såklart jättetrevligt! Nu ska jag hoppa i säng så man är pigg och glad till agilitytävlingen imorgon. Fy så kul det ska bli! Fast det är en liten tävling bara, mellan dem grupper som brukar träna tillsammans på söndagarna, så det är inget stort. Men roligt ändå! Hihi. Efter agilityn ska jag följa med mamma och Ludde på deras "stresshanterings"avsluting för Anna Hilding. Alltså blir det en liten hunddag imorgon, sweet.

Nej, nu ska jag sova. Godnatt.

Bilderna jag lägger upp här är inte mina. Oftast iallafall! Jag gör om dem lite bara, det ända. Jag brukar hitta dem flesta på fffound och wehearit! In och kika vettja.


Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahaha, jag ahr varit hemma hos Anna Hilding! Jag dansar med hennes dotter och hon bor ju här i Hille :D

2011-04-03 @ 09:00:46
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0