fyrtakt vs tvåtakt


Idag när jag och pappa körde cross i Skutskär kom Hessman fram till mig och fråga om jag ville prova deras KTM 150! Fan, att dem vågar låta mig köra deras hoj tänkte jag. Haha. Men jag provade den iallafall, flera varv faktiskt. Det flöt på bra men ibland vart det lite knas med kopplingen bara. Hehe.. Jag har ännu inte kommit igång med den än, aja det kommer väl! Men jag känner att jag gillar fyrtakt mer. Har bättre kontroll på en sån då den crossen kanske är mer för nybörjare. Fast vad vet jag. yamma♥

Anyway. Idag tog jag med mig kameran om hopp att få lite nyare bilder. Men vi hade fullt upp hela tiden, s[ det vart inga! Jag l'r kanske ta med mig n[gon n'sta g[ng som kan kn'ppa kort.._ HAAAAAAAAHA. Hj'lp mig! Dem tre sista bokst'verna i alfabetet g[r inte att skriva__ Men varf;r inte d[_ Haha, inte heller fr[getecknet. D;;;;r. HAHAHAHA. Skjut mig. Hur fan l;ser man det h'r_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0