FETT STOLT


Hemma från våran lilla Stockholms-trip! Jag, mamma, Palex och Diddi har haft det bäst!

På lördagen tog vi stan och lite senare Gröna Lund. Jag lura med mig min brorsa på en massa bergodalbanor. HAHA förresten! Vi fick med oss 6 kg godis hem. Hahaha inte precis vad vi hade tänkt oss... Toblerone och Winegum! Så nu jävlar ska vi hem till Eriksson och bjuda.

Idag vart det lite shopping. Sen var vi in på Skansen. OCH HÖR UPP! Jag var in på deras akvarie, där dem b.la. har ormar och spindlar! Hehe. Jag har inte varit in på något sånt på flera år eftersom jag har en rejäl ormfobi.. Fråga bara mina vänner! Men nu trotsade jag iallafall min fobi. Jag var in och FYFAN VA MÅNGA ORMAR. Jag grinade så mycket så folk tittade. Men ändå, jag är fett stolt. Det är inte många som vågar trotsa sina rädslor.. Så den ni.

Sen när vi gick till tågstationen fick jag syn på Kenza och hennes jävligt snygga pojkvän. Så det här vart en ganska lyckad helg tycker jag. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0