Rörberg


HERREGUD vilket åk det var i Rörberg idag! Haha. Det var nog mer än 30 pers som körde 125+ halvtimmen och ca 5-6 knattar(65-85cc) den andra tiden. Det har gått helt ok idag. Bättre eller sämre än ok skulle jag inte vilja säga..

Banan var faktiskt riktigt rolig! Men jag tog det dock försiktigt eftersom jag aldrig har kört där förut, plus att det var så många andra på banan.. Varven gick riktigt bra, fast sen när jag började bli trött gick det betydligt mycket sämre. Orkade inte lika mycket, sen slarvade jag också ur en kurva vilket resulterade i en vurpa. Och inte vilken vurpa som helst, utan i en megastor gegg-pöl! Haha. Tänk att jag pricka in banans största och lerigaste pöl.. Fy fan. Det stod småkillar på sidan om som skratta åt mig. Hela crossen och hela jag var helt geggig, och det menar jag verkligen! Från topp till tå. Jag tittade mig omkring, såg ingen i närheten som kunde hjälpa mig, bara dem där killarna som hade fullt upp med att skratta(okej jag kanske överdriver nu) men det var sjukt jobbigt! Men jag lyckades bita ihop, hålla tårarna inne.

Nu är jag hemma igen, har precis duschat men jag känner ändå grus i munnen. Haha! Vilken kväll.

Kommentarer
Postat av: linn

hihi, ja det är one direction hehe ;)

AAAAAAAAAAAAAAAAAASBRAA!

2011-08-24 @ 12:22:21
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: linn

Hehe taack ;)

ja, men killarna som jag hade på en bild på mitt inlägg är ett band som kallar sig one direction :D

2011-08-24 @ 15:39:40
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0