DAGENS LISTA

När min mormor levde brukade hon, jag och mina kusiner åka ut till Owes. Hon kunde gå där i flera timmar och när man äntligen var klar så fick man alltid någon godis och korv från kafeterian. Efter hennes död har jag inte varit ut till Owes förrens idag. Idag var jag och mamma dit och vilka fina minnen man fick tillbaka då! Och den där korven som jag har gått och längtat efter hela dagen var slut. Så det vart ingen korv.. Men godis, haha!

Aja. Nu kör vi en dagens:

Dagens humör: Väldigt olika, men glad för det mesta. Men är rätt jävla arg också.

Dagens mående:
Otroligt lycklig men ändå inte.

Dagens borde:
Ut och springa, men tror ni jag kommer göra det? Neeej.

Dagens frisyr:
Utsläppt och lockigt.

Dagens smink:
Inte mycket. Foundation och mascara typ.

Dagens klädsel:
Svarta byxor, grå tunika och stor svart halsduk.

Dagens planer:
Gå och lägga mig i tid.

Dagens materiella vill ha:
Gevär!

Dagens fundering:
Ska man ta och åka till Kiruna en sväng kanske? Tar Emelie med mig isfl! Hehehehe.

Dagens beroende:
Owes korv. HAHAHA, det låter fel men vad ska jag skriva då? Stekt korv med bröd tack! hehe.

Dagens tråkigaste:
 Satt kvar på skolan en timme för att få skjuts av mamma.

Dagens längtan:
 Owes korv, och tror ni jag fick någon? Nää.

Dagens superlängtan:
OWES KORV!!

Dagens tidning:
Har bara läst mitt horoskop i GD idag, hehe.

Dagens låt:
FUCK YOU - CEE LO GREEN


Kommentarer
Postat av: emelie

klart vi ska till kiruna! :D

och du... owes korv? hahahahaha. vad fel det låter.

2011-01-11 @ 20:10:06
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0