jag sitter i skolan och har tråkigt

Jag kommer från: Pappa -> Mamma -> Gävle BB
Vad heter du: Sofia Anna Katarina Samuelsson.
När fyller du år: 20 november.
Tycker du om någon just nu? Ja det är klart, jag har en del kycklingar alltid kommer finnas i mitt hjärta!
Jag samlar på: Minnen.
Gröna eller röda äppeln: Gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Maria och Moa.
Gillar du golf? Nja, hehe. Men är rätt ok på wii. Om det räknas?
Vilken tid gick du upp idag? 06.45.
Har du sovit i din egna säng inatt? Jao.
Har du sovit ensam inatt?  Jao.
Vem sov du sisst med? Have no idea, kanske Maria.. Eller typ, nej jag vet faktiskt inte..
Har du strumpor på dig nu? Beiga.
Hur svarar du i telefon? Hallå? / Ah?
Vad ska du göra ikväll? Vara med mina shreks. MOA OCH EMELIE!
Är du bra på att laga mat? Är kung.
Gillar du att dansa? JA. Ska nog göra det snart.
Hur vig är du? Alltså.. Nja.. 
Vilken är din favoritglass? Vet inte, b&j's kanske? Har ingen koll.
Tror du på ett liv efter döden? Ja det gör  jag absolut. Det är omöjligt att livet bara kan ta slut.
Bor dina föräldrar tillsammans? Yoyo, yeah.
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du? Bruna som bajs.
Vilka hårfärger har du haft? Olika nyanser i brunt. Från ljust till rikitgt mörkbrunt.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja, det har hänt.
Äru beroende av något? Mina vänner!
Senaste låt du hörde? Collide - Howie Day.
Brukar du bädda sängen? Slarvigt men ja.
Har du kysst någon den sista veckan? Nej.
Vem kramade du senast? Moa eller Mamma.
Var du glad igår? Njaaaaa..
Sminkar du dig? Ja.
Känner du dig värdelös? Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0