ajaj

Fyfan vilken mardröm jag hade inatt! En del av den kändes så verklig. Så jävla jobbigt! Jag mår typ dåligt över det här.. Haha. Vill knappt berätta vad som hände eftersom den kändes så verklig. Men den som skadade mig vet jag att den aldrig skulle kunna göra det i verkligheten. Så jag försöker tänka på det istället, och försöka glömma drömmen. Iallafall den delen av drömmen.

Sen drömde jag en massa om klassen också, eller ja, jag var i klassen men bara några av dem var där(som vanligt då) Hehe. Det var andra som jag kände där med. B.la. Mr Pee(Moa våran kärlek!!!). Bara av att jag såg honom så började jag skratta. Jag verkligen asgarvade! Skönare människa finns inte, trust me! Så jag undrar hur jag egentligen såg ut när jag sov inatt. Först var drömmen helt fruktansvär, så jävla jobbig.. men sen vart den helt löjligt rolig! HAHA.

Ojoj. Mer hinner jag inte skriva eftersom jag lär dra till jobbet. Tarzan!

Kommentarer
Postat av: Moa

Mr. Pee <3

2011-07-16 @ 21:32:20
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0