Helgen!

Nu jävlar har jag varit kass med bloggandet! Min egna blogg bryr jag mig inte om så mycket längre, men andras bloggar! Jag har inte läst någon sen ja, i torsdags? Hade 94 olästa inlägg på bloglovin alldelles nyss. Och nu har jag äntligen kollat igenom dem. Phew. Varför ska jag vara så himla besatt i dem för? Det är ju så tråkigt att läsa, egentligen.

Aja. Vad har jag gjort i helgen då? Jo mina föräldrar har varit borta. Så jag har haft värsta kalaset med Linn här hemma hela helgen. Vi har kollat på skräckis. Eller ja mest Linn, jag vågade inte kolla. Så hon fick berätta för mig vad som hände. Stackarn. Haha. Någon som har sett "The Omen"? Usch.

Men trevligt har vi haft det iallafall. Kanske lite mindre trevligt när en från mitt jobb ringde och väckte oss imorse. 8.50 ringde hon och berättade att jag skulle jobba. Jag hade alltså kollat fel på schemat och trott att jag skulle jobba em istället för fm. Men nejnej. Så vi stressa ihjäl oss imorse, jag och Linn. Jag hade ca 10 minuter på att bli klar eftersom jag började 9.. Hur kul?! Men bortsett från morgonen så har jag haft en perfekt dag! Jobbtimmarna gick riktigt fort eftersom det var så roligt, sen efter det har jag varit med min kära vän Moa G!

Nu; MAT men min kära family.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0