WAKA WAKA EH EH

Har på P3 i bakgrunden och hör den här låten "Waka Waka" med Shakira. Haha det bara skriker minnen från den låten! Sommar 2010!?! Jag säger bara Italien, mitt kära älskade Italien. Förra sommaren var den bästa i mitt liv. Den var så jävla nice. Jag var hos min moster i Italien i 10 dagar. Och då hade jag mina bästa bästa 10 dagar ever.

Jag saknar alla från förra sommaren jättemycket!! Speciellt min Blackberry(en kille som jobba på Amsterdams flygplats) som jag träffade när jag mellanlandade där. Åh jag kommer inte ihåg vad han heter ens, haha, han hade ett sånt knepigt namn! Men såååå snygg. Gosh.

Sen saknar jag ju såklart hela Italien. Allt folk, maten och alla vänner. Roberta och det där gänget i Jesolo. ÅHHHHH vilka minnen. Om några år ska jag lämna denna skithåla och flytta dit. Det står klart! Jag ska bara gå ut skolan och fixa körkort bara. Sen drar jag. Till Italien eller USA!

Här har jag en video som är från sista kvällen jag och Diddi hade ihop i Italien. Vi stod på torget i Padova med tusentals andra människor. Vi dansade tillsammans under fyrverkerierna och musiken som tillhörde. Åh. Fina minnen det där!
TA MIG TILLBAKA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0