DAGENS NYA

Idag strosade jag och Linn runt på stan. Jag hittade en massa fint som jag tyvärr inte köpte, eftersom jag trodde jag hade glömt mitt kort hemma. Jag hittade iallafall tre stickade tröjor på Vero Moda för 120 kr! Haha galet eller? Egentligen skulle dem ha gått på 600 spänn men jag fyndade riktigt rejält!

Efter lite fika och de på stan åkte jag och Linn lite spontant sådär till Valbo. När vi väntade på bussen kom jag på att mitt kort låg i ena jackfickan. Haha, så då vart jag ju ganska besviken på mig själv för att jag inte hade kommit på det tidigare. Men det var nog meningen att jag skulle hålla i pengarna lite, så det var ju bra! Iallfall så gick vi på Köpis någon timme, jag hittade saker men inte Linn. Haha stackarn! Sen avslutade vi våran dag med en korv på IKEA. Den är såååå god.
 
Härliga färger! Det vart en svart likadan också, bra att ha tänkte jag.. Men den snodde mamma av mig direkt när jag kom hem så den hann tyvärr inte komma med på bild. Resten jag hittade idag orkade jag inte ta kort på. Jag tycker det känns rätt löjligt att knäppa kort på oviktiga saker och sedan lägga ut det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0