höres och seses bitches

Jag har bestämt mig att lägga ner den här bloggen. Men bara i en vecka! Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag gör samma hela dagarna långa. Jag är så mycket som det bara går med släkt och vänner. Om jag inte är med dem jobbar jag. Enkelt och tråkigt för er att läsa!

Imorgon blir det "möte" och jobb hela dagen. Så idag har jag varit extra mycket med mina vänner och sånt. Jag får det att funka, det rullar på. Och det känns redan nu som att vi har sommarlov, man är ju knappt i skolan längre.. Haha sjukt. Jag ska jobba två dagar den här veckan istället för att gå till skolan, och sen blir det skolavslutning på fredag. Eller ja, vi ska "vinka" av treorna. Hihihihi hur bäst?!

Men vad sjutton! Nu sitter jag ju här och skriver fast jag inte vill. Fuck. Jag orkar inte skriva varje dag så det bästa vore ju att ta en paus från alltihop. Bara ett tag så man får känslan tillbaka senare. Så ja, jag börjar nu.

Efter en veckas paus kommer jag säkert ha en massa bildmaterial som jag kan lägga ut här. För just nu har jag nada. Men jisses vad bra, nu säger vi så att jag har en veckas uppehåll från och med NU. tarzan.


Kommentarer
Postat av: emelie

MEN NEEEEEEEJ sofia, jag förbjuder dig

2011-06-06 @ 23:29:48
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0