LAT

Nu har jag precis kommit hem från dagens bravader. Idag har jag hängt på stan med Linn och Emelie. Dem sötpruttarna var med när jag klippte mig och efter det tog vi en lunch ihop! Eller ja, snarare middag för klockan rann iväg när jag var hos Pernilla. Men frippan vart jag iallafall nöjd med. Sweet.

Efter lite häng drog jag hem till familjen Samuelsson/Larsson på kalas. Blev bjuden på fika så det var bara trevligt. Min lillkusse fyller 12 år idag! Haha hur fort går inte tiden då?

Nej nog om att sitta vid datorn nu. Nu lär jag städa mitt rum, jag påbörjade med städningen i lördags men inte fan har jag städat klart det än! Haha skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Vad roligt att du börjat köra igen då :) Jag har kört rätt mycket denna säsong. Jobbar mig framåt för att kunna bli lite bra iaf :D

2011-06-15 @ 12:55:14
URL: http://littleramona.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, men jag brukar ha lätt för att lära mig saker. Och jag siktar på att utvecklas för varje gång jag sitter på hojen. Tänker ut nya saker till varje träning som jag ska träna extra på. :)

2011-06-16 @ 11:34:41
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0