like baaam she's back!

Ville bara säga att jag är tillbaka! How sweet? Fast just nu hinner jag inte visa bilder och sånt tjafs om veckan som har gått. Utan jag gör det imorgon istället! Om jag orkar dvs, haha! Imorgon har jag först skolavslutning, sen ska jag ner till stan och gratta mina kusiner och vänner till deras student. Hur jag kommer hinna fira alla är ju en bra fråga! Hehe. Först och främst ska jag ge tusen miljoner pussar och kramar till mina två kusiner som tar studenten. Maria och David! Iih jag är så glad för deras skull. Jag har taggat till deras stundentfest hela veckan så nu jäklar! Haha.

Men iallafall så får vi väl se imorgon hur pigg man är. Annars kommer det upp ett fett inlägg på lördag istället. Ses då. Bye.

Bjussar på den här bilden. Haha. Bara för att berätta om vadet jag och min pappa har slagit. Eller vad man nu säger! För att jag ska få ett par nya Converse(dem är redan köpta) lär jag klippa gräsmattan hela sommaren. Haha hur bra? Gräset är ju bara roligt att klippa, så det är ju bara att tacka och bocka för.


Kommentarer
Postat av: linn

men du ska inte säga nått!!

härligt att du är tillbaka igen ;)

2011-06-10 @ 01:12:43
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0