Massa trevligheter!

Hej hopp! Igår hade vi det väldigt trevligt på Maria och Davids student. När Marias klass drog vidare med deras flak drog jag ner och mötte Linn och Sofia på stan. Vi hade det mysigt vi tre, det vart en massa prat!

Kom väl hem runt ett tror jag. Med en kär Macdonald's påse. Dock somnade jag runt fem så det var en galet lång dag igår. Är fortfarande helt slut! Igår var det också en sån dag då jag upptäckte vilka som är mina riktiga vänner, så dem tänker jag behålla och dem andra bara slippa. Hur skönt?!

Jag tänker fylla på det här inlägget med bilder från gårdagen när jag har fått min kamera. Vi råkade visst glömma den hos Eriksson igår. Ajdå! Men jag kan lova att det kommer upp många många bilder. Det var flera stycken som sprang runt med min kamera, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0