MR NOBODY


När jag kom hem från jobbet idag orkade jag inte riktigt uppdatera på direkten. Jag var så trött så jag satte på en film istället. "Mr Nobody" heter den. Det är en sån film som man inte riktigt har hört talas om förut. Iallafall inte jag! Så jag hade inte så stora förväntningar på den. Trodde mest att det var en sån film som man bara kunde kolla på. En film som man inte behövde tänka när man såg den.. Men jag hade fel. Så fel! Den är så jäkla knepig så ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Man måste verkligen tänka och hänga med för att förstå vad den handlar om. Jag vet inte ens om jag gillar den eller inte. Men filmen är absolut häftig, så jäkla häftig. Men bra? Nja.

Förresten så hatar jag hans hår. Hela han är så ful.. Haha. Det är det jobbigaste!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Vad trevligt att du tycker det :) Såg att du också kör. Alltid roligt med crossbrudar. Kör du för Skutskär eller? :)

2011-06-13 @ 22:14:04
URL: http://littleramona.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Hur länge har du kört då? :) Själv så provade jag på lite lätt hösten 2009. Men köpte egen hoj våren 2010. Så har kört ungefär ett och ett halvt år bara :) Och älskar det.

2011-06-14 @ 09:43:17
URL: http://littleramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0