my sweet balcony


Tänkte bara visa vilket jävla bra solställe jag har! Min balkong, min alldeles egna balkong. Det finns bara grannar på höger sida, och staketet runt är lagomt högt så jag skulle kunna ligga/sitta topless hela dagen. Fast det gör jag inte. Haha men ändå!

Jag har sol från kl8 på morgonen till 17 på kvällen ungefär. Hurrrrrrrr bra?

P.S på bild nr6 ser man en stor tomt. Det var på den tomten jag körde cross på för första gången. Jag tror jag invigde min första vurpa då också. Körde rätt in i en massa grenar. I år när jag provade min nya hoj(Yamahan 250) körde jag också där. Bara för att känna på lite. Då åkte jag in i samma träd. Själva stammen den här gången, inte grenarna.. hehe, den här gången slog jag i knät riktigt rejält. Jag vart liggandes i två dagar. Haha men det är sånt man får räkna med när man kör. Fast jag kommer nog aldrig köra på den plätten igen tror jag. Vågar inte.

Det var roligare när vi var barn, då tävlade jag och grannpojken med våra motorer på den tomten. Jag körde på brorsans 60cc och grannes hade sin fyrhjuling. Hahaha gulligt! Resten av barnen på gatan stod och hejade på. Ibland körde dem också.

Nu ska jag ut och njuta av min lediga dag! Imorgon börjar jag jobba igen, ska jobba hela midsommar-helgen. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0