ONSDAG

Idag när jag och Dennis jobba ihop så hörde vi något jävla ljud. "Vad kan det vara?" "En mobil?" "Är det någon som ringer..?" Nä, vi kände på våra mobiler och ingen ringde oss. Efter ca tio minuter så ba: "Asså va fan är det som låter?" "Kommer det från mataffären?" "Någon bil??" Nää. Då säger Dennis att jag ska kolla min telefon igen och då ser vi att jag hade råkat satt på musikspelaren. Shakira - She Wolf var i full gång. Hahahaha. Vi kunde inte sluta skratta så kunderna trodde ju att vi var helt knas! Man fick magrutor av allt skratt. Haha vilken dag. Vilken jävla regning dag!! Fy.

Tänk er att den här låten spelades medans jag och Dennis stod och tog emot kunder. Hahahhahahahaha.. Pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0