Satan i gatan vad ont!

Idag har jag stekt i Vårvik med mina bästa tjejer. Maria, Linn och Moa! Vi träffades tidigt och cyklade dit tillsammans. Jag, Linn och Moa. Iallafall så när vi cykla dit råkade vi vurpa. Vi säger att det var Linns fel! Haha! Nejdå. Men det var såhär att jag trodde vi skulle svänga medans Linn ville fortsätta cykla rakt fram. Jag hade Moa bakpå min cykel vilket gick rätt bra ändå. Fast inte när vi ramla förstås.. Hehe sorry!

Förresten tjejer! Jag sa ju att det hade varit coolt om vi vart skadade? Alltså om vi fick något sår sådär... Så vi kunde kalla oss hårdingar osv?? Jag ångrar att jag sa så nu. Hehe. Jag har nu fått ett blåmärke på armbågen. Hur fult... 

Anyway. Vi låg där i Vårvik i flera timmar! Det var jättemysigt tills solen började bränna oss. Jag är så jävla bränd(jag som aldrig brukar bli brän, vad fan händer?!!?!)så jag vet inte vad.. Fast jag är inte röd. Utan brun, men det svider så jävla mycket ändå. Fu. Aj min kropp!

Iallafall. Nu ska jag ner och käka mat. Sen lär jag börja packa till UDDEVALLA!!!

Kommentarer
Postat av: linn

hahaha, bästa dagen ;)

2011-06-30 @ 17:46:39
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0