don't cry. buy a bag. and get over it.

 
Jag har fortfarande inte fått tag på min kamera! Gah, jag börjar bli lite smått galen nu faktiskt. Skitsamma. Denna förmiddag har varit väldigt seg, jag låg lite extra länge i sängen och sen har jag bara suttit ute och läst en bok i solen. Hur skönt? Nu när man inte behöver tänka på skolan längre kan man äntligen börja läsa andra böcker än dem i skolan. Har alltid velat läsa "Elsas mode" av Sofi Fahrman och nu kan jag ju äntligen göra det! Dem få gånger man läser böcker är ju dem gånger man ligger ute i solen. Vilket man kommer göra mycket i sommar. Hihi. 

ÅÅÅÅH jag kan fortfarande inte fatta att det är sommar nu. Jisses vad skönt!

Kommentarer
Postat av: M

är de du som har min den boken eller natalie??(:

2011-06-12 @ 11:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0