12:E JUNI


Jag har 82 nya inlägg på Bloglovin.. Som alltså är olästa. HM. Jag tror jag tar itu med dem imorgon istället.. Suck, måste verkligen alla uppdatera då när jag inte har tid att läsa dem? Bara för att jag inte har kollat Bloglovin en enda gång idag så ska verkligen alla uppdatera sina bloggar som tokar. Jobbigt värre.. Haha skjut mig som den bloggnörd jag är.

Vad har hänt idag då?? Jo jag har hängt med min kära kusin Natalie. Först var vi i Skutskär några timmar, sen gjorde vi lite andra ärenden. Senare mot kvällen våldgästa vi familjen Eriksson. Bara trevligt! Nej nu ska jag kila iväg till sängs. Imorgon är det jobb och annat som kallar. Yiho, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0