så jävla glad!

Jisses vad alla ska klaga på vädret! Vi är lediga från skolan och det är väl huvudsaken tycker jag? Haha skitsamma. Som jag skrev i det tidigare inlägget så har jag varit i Skutskär med pappa några timmar idag. Vädret var perfekt, även banan. Den var helt himelsk om jag får säga så. Den var jättefin, inte alls slagig eller hal. Säkert för att det har regnat dem senaste dagarna.
 
Det första vi gjorde när vi kom dit var att gå banan. Vi bestämde vart jag skulle köra, samt hur. Jag körde en mycket större sväng idag än vad jag har gjort förut. Förut körde jag lite mindre än halva banan. Så jag skulle bli van, liksom bli mer trygg. Nu idag körde jag en större del av banan, inte mycket ifrån hela faktiskt. Framsteg? Yesbox. Jag vågar mycket mer nu. Jag hoppar högre, kör snabbare och tar även snävare svängar. Och jag älskar det verkligen! Jag är så jävla lycklig.

Pappa är så gullig, hehe, han tar jämt kort och filmar. Ganska bra faktiskt, för då kan jag ju se hur jag kör och på det viset bättra mig. Men dem bilderna kommer upp här senare, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0