it can't rain forever

Ciao! Efter mitt jobb idag var jag så jäkla slut så jag gick och la mig och halvsov lite sådär i 4 timmar! Bara skönt. Men nu är ju frågan såhär, om jag kommer vara lika trött efter morgondagens jobbpass så är det ju ingen chans att jag kommer orka fira midsommar i helgen! Eller hur?? Det blir inte mycket festligheter då jag ska vara i stugan med släkten hela helgen, men ändå! Jag kommer sova bort midsommardagen, haha..

Aja. Vad har hänt mer denna eftermiddag? Jo jag har gjort rent mina allt för skitiga cross stövlar. Anteckna! Sen har jag städat mitt rum, fast jag förstår inte varför jag gjorde det eftersom det kommer bli lika stökigt imorgon. Sen har jag också tittat på några avsnitt av min nya favoritserie. Pretty Little Liars, hur bra?

FAN! Imorgon drar vi ju till stugan..Och jag har inte packat än! Bajs. Orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0