Andas, andas allting snurrar runt

Idag spenderade jag denna härliga och soliga förmiddag med mamma, lite shopping på stan sådär. Det var inte meningen att jag skulle köpa så mycket men så vart det iallafall! Hehe. Men det är bara roligt.

Jag hittade b.la. dessa örhängen från ur&penn idag. Hur snygga? Jag såg att Ellinorak köpte likadana för någon dag sen så jag bara lära ha dem jag med tänkte jag. Busigt!

Nej nu ska jag ut och göra något som jag inte har gjort på flera veckor.. Springa! Hujeda mig vad jobbigt.

Men hallå! Det här inlägget skulle ju ha publicerats för typ hundra timmar sen.. Vad hände?! Skitsamma jag visar det nu istället, haha sådär mitt i natten. Men skitsamma. Nu ska jag sova för jag är hur trött som helst. natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0