VIKEN!

Hallo Hallo! Det här är ett tidsinställt inlägg. Jag är just nu i stugan förstår ni. Jag och släkten har det säkert lika trevligt som vi alltid brukar ha det tillsammans. Jag hoppas det är bra väder bara.. Men det får inte vara för varmt heller. För då är ormarna ute och jag har ju planerat att springa lite när vi är där! Sist vi var där(påskas) såg jag en stor jävel. Fyfan. Men vad gör man.

Våran stuga(eller ja farmor och farfars stuga) ligger hur bra till som helst. Vi har bara några meter ner till bryggan och grannar har vi knappt. Så när man är där är det hur lugnt och skönt som helst.

Förresten! Jag ska börja övningsköra i helgen. Wiho! Pappa tyckte det var en bra ide att börja köra på en grusväg ute på landet så det inte händer oss något. Haha va fan tror han om mig? Så svårt kan det ju inte vara. Eller?
  
Min hund är inte som andra hundar. Han sover JÄMT upp och ner, och i trånga utrymmen. Haha freak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0