All we really want is love's confusing joy

Efter min APU idag åkte jag hem och bytte direkt om till träningskläder. Cyklade sedan till H-by och sprang några varv i tvåan. Sen när jag skulle hem igen hittade jag inte min cykelnyckel. Haha sällan mig liksom. Så då gick jag ett varv till för att leta efter den. Och som tur var hittade jag den..! Phew säger jag bara.

Nu ska jag försöka hitta mig en vårjacka på internet, annars blir det en liten sökare på stan imorgon med söta Linn.

Och ja Moa, självklart ska du och jag se Black Swan!!! Jag väntar på dig, puss.


Kommentarer
Postat av: Moa

love u for that sweet!

2011-03-22 @ 22:12:37
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0