TISDAG

Jag är så sjukt trött alltså. Galet.. Det skulle fan inte sitta helt fel nu att krypa ner i sängen för att kolla på en film eller något. Men jag måste hålla mig uppe ett tag till, annars kommer man vakna kl2 inatt och vara helt utvilad. Inte bra. 

Förresten så var gårdagen väldigt mysig igår. Väldigt lyckad! Jag spenderade den dagen med mina två kära shrekliga bajskorvar, Moa och Emelie. Vi åkte pulka och senare på kvällen köpte vi hem mat och hade Shrek maraton på tv. Jag tror vi alla tre gick upp 2kg igår för allt godis vi proppade i oss. Haha. Mums! Slaggade över hos Emelie gjorde vi också.
Tarzan.

Kommentarer
Postat av: Moa

Gick förbi spegeln och blev rädd... tänkte: vem är den där feta bruden?! herrregud, det är jag! har gått upp mycket sen allt godis igår!

2011-03-01 @ 22:50:44
URL: http://moagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0