Tjena alla monsterdiggare

Jag ligger helt klädd och fixad i sängen min. Ska gå till bussen om en timme men jag känner mig så jävligt trött så det vore skönt att stanna hemma idag. Sova ut lite. Men nej, jag måste ju till min APU. Men jag ska inte klaga, nej, för jag stortrivs hos dem! Alla är så trevliga. Snart är det ju helg också.

Igår skyltade vi om i ena fönstret så idag ska vi ta det andra. Tycker det är mycket roligare att skylta hos egna företag än dem stora kedjorna, för där följer dem ju en speciell bok om hur butiken ska se ut. På Uthuset får man göra lite hur man vill. How nice.

Äsch va fan, vad ska man göra nu då? Jag har en hel fucking timme kvar. Vågar jag sova ett litet tag innan bussen går tro? Såklart jag gör. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GLÖM INTE ATT TA KORT! jätte viktigt! så du har någonting att visa klassen för sen! Eva ÄLSKAR mycket bilder. så knäpp på allt du gör, skyltfönstret osv! :)

PUSS

2011-03-18 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0