Open my eyes, yeah; it was only just a dream

Igår när jag var ute och sprang förstörde jag mina höfter. Att springa på asfalt är ingen bra idé har jag kommit på. Sådär dagen efter. Suck. Men jag ska försöka imorgon igen, fast den här gången med riktiga skor och bättre väg. Ja, om jag orkar resa mig upp från sängen det vill säga... Är ju trots allt ledig imorgon så jag får ju sova länge jag.

Både igår och idag har jag gått som en jävla pingvin för jag har varit så stel i kroppen. Blä. På tal om pingvin, kolla in detta. Jag dör.


Kommentarer
Postat av: emelie

hahahaha du har säkert hoppat runt sådär hela dagen :D

2011-03-13 @ 23:48:05
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0