I'm burnin' old memories with a brand new flame

Jisses vad jag älskar min APU. Man får lära sig så mycket nytt om eget företag när man är hos dem. How sweet. Igår fick jag inte göra så mycket då det inte var så många kunder. Men idag var dem fler, alltså fick jag det lite roligare. Idag har jag fått sprungit ärenden åt Birgitta på stan, samt lärt mig kassan. Jag lunchade även med Julia för en liten catch up. Mys.

I måndags försökte jag göra en fiskbensfläta på Maria. Först tyckte jag den vart hur snygg som helst. Men nu när jag ser bilden kan jag inte sluta skratta. Hur dålig får man vara? Hahaha. Bajs. Men det där var mitt första försök så nu gäller det bara att träna för att få det att funka. Jag ska klara det! Så svårt kan det ju inte vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0