Äckliga söndagar


Den här veckan kommer bli åter en vecka där det är full rulle hela tiden. Flera grejer är på gång just nu. Men det är bara trevligt så jag ska inte klaga! Hehe. Eller så är det inte så mycket som händer egentligen, jag kanske bara tror det, för just nu har jag så jädrans mycket i huvudet så jag vet inte riktigt vad det är som händer. På onsdag ska jag tävla agility med Ludde iallafall. Det vet jag for sure.

Nu ska jag kolla klart på filmen som jag just nu kollar på. Den hette något med Wrath of Cain. Sen ska jag sova. Imorgon är det skola först och främst. Och då ska jag plugga som fan så jag snart blir klar med mitt slutprojekt i B&P/P&F lektionen. Sen får jag andas. Iallafall på den lektion. Phew.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0