ÄNTLIGEN HELG!

Herregud säger jag bara. HERREGUD. Idag cyklade jag till Högskolan där våran idrottslektion höll till. Där gjorde vi ett konditionstest och sedan lite orientering. Efter det skjutsade jag och Elin oss varandra på min cykel hem till mig. Och hur många kilometer är det hem till mig då typ? 8! Här hemma duschade vi för att sedan dra till skolan på cykeljäveln igen. Vi käka lunch där och hade en 3 timmars lektion med Eva. Sen cyklade jag hem och bytte om till ridkläder. Cyklade ännu 7 kilometer till Mårtsbo där hästen min står. Hon är en jävla problemhäst så jag måste lägga ner mycket tålamod och kraft på henne. Det skulle aldrig ha gått om inte Peter och hans fru red ut med mig, jag skulle ha brytit ihop! Så jobbig är hon. Skitsamma. Nu sitter jag här med choklad och vatten framför en film iallafall. Men jag kommer snart somna om tror jag, för jag är helt fucking slut i kroppen. Vilken dag.

Imorgon ska jag vara barnvakt. Jag ska kliva upp kl8 med andra ord.Trevligt.
  
 wehearit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0