BLONDIN-SÅ-FIN I MITT HJÄRTA!


Sitter och funderar på om jag ska köpa en "I love Blondaa" t-shirt för 149kr.. Förstå vilket jävla fynd det skulle ha varit?! Haha hur galet? Men vi får se. Fast det lutar åt ett köp faktiskt, för det hade varit så jävla coolt att gå runt med den, tycker ni inte?

Anyway. Nu är jag mätt och belåten så jag ska snart dra mig ner till spåret och springa/gå några kilometer med hunden min. Vi fick sluta efter vårat matte nationella i skolan imorse så det är därför jag är hemma så tidigt! ASSKÖNT.

Blondaa

Kommentarer
Postat av: linn

ja uuuuuuuscha!

ja, köp t-shirten :D :D suuuupersnygga!

köp en ti mäj å!

2011-05-18 @ 23:12:09
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Blondaa - Martin Lilja

Jag googlade runt på mig själv och hittade ditt inlägg HAHA ;)



SÅKLART DU SKA KÖÖÖPA!!

2011-05-19 @ 20:13:20
URL: http://blondaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0