Det är fest hos mig ikväll och hela världen är min

Idag körde jag cross med pappa i Skutskär då vi var ansvariga för banan. Jag träna lite teknik vid sväng/kurvor bara. Det vart inte så mycket mer åk än det för mig faktiskt, men jag tyckte det räckte ändå! Jag är nöjd.

När man har en sån stor hoj som jag har är det rätt viktigt att "köra in sig" på den först innan man kör en hel bana. Man måste liksom lära känna crossen innan man kör fullt ut. Men jag är nöjd med dagens körning iallafall. Tycker det här är det bästa som finns, så grymt kul!

Känner lite i armarna nu faktiskt, haha, men det är bara en skön känsla! Jag är så glad att vi äntligen har börjat kommit igång nu. Mitt mål den här sommaren är att haka på tjejernas träning, men vi får se. Vi tar ett litet steg i taget, hehe.

NU; DUSCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0