Drunkar av allt skolarbete. Dööör.


GE MIG SOMMARLOV! Hejhej. Jag sprängs snart. Jag vill ha ledighet så mycket så jag tror jag dör. Precis som alla andra säkert också känner. Usch, fy och blä. Varför ska man bo i äckliga kalla Sverige för? Visst, jag älskar mitt hemland, men inte lika mycket som dem varmare länderna. Typ som Grekland. Hur skönt skulle det inte ha varit då? Ligga på stranden och pressa om dagarna och festa på nätterna? Helt ok, helt ok. Men nej, det är bara drömmar det. Jag är fast i kalla Sverige medans alla andra åker utomlands känns det som. Fast det är inte rikigt sant, men ändå! Ni fattar ju vad jag menar iallafall..

Så snälla snälla gud, kan det inte bli juni månad snart? Ge mig den 10:e juni innan jag spricker tack!!


Kommentarer
Postat av: linn

hihi undra vem som ska till grekland snart då ;)

slutar ni den 10:e??

2011-05-12 @ 21:48:41
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: linn

HÄÄHÄÄ!

jaha okej, jag slutar den 9:e ;)

2011-05-12 @ 22:02:00
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0