HEY HO

Igår solade jag hemma hos Eriksson i fyra timmar med Maria. Så nu jäklar är jag brun! Eller det är på g iallafall.
Sen käka vi Max för Peter hade lagat någon äcklig mat, typ vitabönor. Haha iallfall. Sen stack vi två ut på en promenad i solen, suuper skönt! Sen hade vi en liten bastunight. Och ja, det var lika härligt som det låter. Sen slagga jag över hos dem också. Men nu är jag hemma igen. Kom precis hem från skolan där jag skrev ett prov på svenskan. Gick helt okej tycker jag, men vi får väl se resultaten sen.. Anna är ju som hon är, höhö.

När mamma kommer hem idag ska vi dra iväg till Hofors! Vi ska båda tävla i agility. Mamma tar agilityklassen och jag hoppklassen. Vi ska tävla med våran Border Collie Ludde såklart. So yeah, vi hörs när vi hörs. Inte ikväll iallafall, för det orkar jag nog inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0