"Hörru Pulver!! ...Aah Nicko"

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så såg jag tre ormar idag. Tre jävlar på knappt några meters avstånd. Höll tillochmed på att köra över den första jag såg! Fan, jag skrek så mycket så jag höll på att åka av vägen. Inte bra, hehe. När jag fick syn på den tredje hade jag inte hunnit andas efter den andra ormen, men när jag fick syn på den sista lilla jävla huggormsjäveln orkade jag inte bry mig längre. Hur mycket jag än skriker och grinar åt dem så kommer dem ju inte försvinna för det. Det är bara att vänja sig. Usch.

Ville bara säga det. Nu ska jag ta en durre för att sedan lägga mig och läsa boken vi har på svenskan. Inte kul, inte kul.

Satt och pratade om gamla barnprogram med Diana, Maxiboy och Marcus idag. Kom då på hur mycket jag älskade Pulver och Nicko i Trazan och Banane när jag var mindre. Hahaha, finns det någon med sämre humor?? Dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0